Częste pytania
  • ASORTYMENT
    1. Różnorodność kaw i zawartość kapsułek
      • Czym wyróżniają się kawy organiczne?

        Kawy organiczne (bio) dostępne w naszym sklepie posiadają specjalny certyfikat. Oznacza to, że podlegają unijnemu przepisowi dotyczącemu ekologii. Uprawiane są bez użycia żadnych sztucznych dodatków, takich jak nawozy, pestycydy, herbicydy czy środki owadobójcze lub grzybobójcze. Taka forma uprawy wymaga ogromnej wiedzy na temat rolnictwa ekologicznego. Aby zdobyć certyfikat potwierdzający organiczność, produkt musi spełnić szereg wymogów dotyczących sposobu funkcjonowania plantacji i przebiegu produkcji. Teren, na którym rosną kawowce, powinien być wolny od wszelkiego typu chemicznych ulepszaczy przynajmniej kilka lat wstecz. Przestrzeganie tego wymogu zapewnia, że uprawa jest nieskażona. Dochodzą do tego regularne kontrole jakości weryfikujące prawidłowość procesu i dokumentujące jego przebieg.

        Kawy pochodzące z takich plantacji są zdrowsze szczególnie dla alergików i osób wrażliwych na wszelkie sztuczne dodatki w żywności. Często produkuje się je z najwyższej jakości ziaren, co przekłada się również na smak i aromat, tak ważny dla koneserów kawy. Co więcej, wybór opcji ekologicznej wiąże się ze wspieraniem rolnictwa naturalnego oraz zrównoważonego gospodarowania zasobami.

        W naszej ofercie znajdują się m.in. kawy organiczne, które sprzedawane są w biodegradowalnych kapsułkach.

      • Czy kawa bezkofeinowa zawiera kofeinę?

        Zawartość kofeiny w kapsułkach z kawą bezkofeinową może być różna w zależności od producenta i mieszanki kawy, ale ogólnie jest ona bardzo mała (najczęściej jest to wartość poniżej 0,1%). Kawa ta, tak samo jak kawa z kofeiną, zawiera substancje odżywcze (np. potas i magnez) oraz przeciwutleniacze, tylko że w mniejszej ilości. Jest równie aromatyczna i wyraźna w smaku.

      • Niestandardowe mieszanki kaw i napoje mleczne

        Naszą ofertę często wzbogacamy o serie niestandardowych mieszanek kaw i napoje mleczne. Są to np. serie premium, edycje limitowane, czy kawy single origin (jednorodnego pochodzenia). Kawy te sporządzane są ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kawy, mają unikalny i niepowtarzalny smak. Zazwyczaj pakowane są w wyróżniające się, eleganckie pudełeczka, dzięki czemu idealnie nadają się na prezent.

        Z kolei napoje mleczne i kawowe w kapsułkach, to specjalnie przygotowane mieszanki spożywcze, dzięki którym za pomocą ekspresu kapsułkowego, w jednej chwili przyrządzić można cappuccino, caffe latte lub gorącą czekoladę.

      • Co znajduje się wewnątrz kapsułki z kawą?

        Wewnątrz kapsułki znajduje się świeżo palona, mielona i natychmiast pakowana do kapsułek kawa naturalna. Dzięki temu zachowuje ona bogaty smak i aromat. W kawie naturalnie występuje między innymi magnez, potas, niacyna, cholina oraz witaminy z grupy B.

      • Co znajduje się w kapsułkach z napojami mlecznymi i kawowymi?

        Wewnątrz kapsułek z napojami mlecznymi znajdują się różne substancje spożywcze. Skomponowane są one w taki sposób, by w kilka chwil sporządzić wyśmienitą mieszankę kawy z mlekiem w różnych wariantach (np. caffe latte czy cappuccino) lub napój deserowy niezawierający kawy (np. gorąca czekolada). Zazwyczaj w ich skład wchodzą mleko w proszku i kawa rozpuszczalna lub naturalna.
        Napoje kawowe bezmleczne, oprócz kawy zawierają aromaty i przyprawy.
        Na każdej indywidualnej stronie produktu, w tabeli pod charakterystyką, podajemy ich pełny skład i wartości odżywcze.

    2. Rodzaje kapsułek
      • Kapsułki „samozabezpieczające”

        Kapsułki „samozabezpieczające” (ang. self-protected), to kapsułki które nie wymagają zamknięcia w dodatkowych, hermetycznych woreczkach foliowych. Mimo to w pełni zachowują świeżość i aromat przez bardzo długi okres czasu. Kapsułki te są zastosowane dla większości produktów dostępnych w naszym sklepie.

      • Kapsułki diamentowe

        Kapsułki „diamentowe” to rodzaj „samozabezpieczających” kapsułek nowej generacji, opisanych powyżej. Ich nazwa pochodzi od innowacyjnego kształtu przypominającego diament. Dzięki takiej strukturze i nowoczesnej technologii kilku warstw plastiku, kawa szczególnie dobrze utrzymuje swój wspaniały aromat i zachowuje świeżość nawet do 24 miesięcy. Ponadto po zużyciu, warstwy kapsułki bardzo łatwo się rozdzielają i w 100% podlegają recyklingowi, czyli można je w całości przetworzyć. W naszej ofercie posiadamy kawy w kapsułkach „diamentowych” marki Must Espresso Italiano.

      • Kapsułki biodegradowalne

        Kapsułki biodegradowalne wykonane są z przyjaznego dla środowiska papieru i plastiku, polimerów naturalnie występujących w przyrodzie. Dzięki temu, w całości ulegają rozpadowi biologicznemu i nie uwalniają do ziemi szkodliwych substancji. Dlatego też, swobodnie można je wyrzucać na kompost.
        Kompostowanie to coraz częściej stosowana metoda pozbywania się organicznych odpadów – przy kosztach niższych niż w przypadku spalania pozwala zmniejszyć powierzchnię potrzebną do składowania śmieci. Ponadto dostarcza wartościowego nawozu, zawierającego na przykład fosfor. Kawowe fusy z kolei korzystnie wpływają na strukturę kompostu, rozluźniając ją. Kupując produkty biodegradowalne przyczyniamy się do zmniejszenia ilości plastikowych odpadów na świecie.

    3. Opakowania
      • Jakie są rodzaje opakowań?

        Kapsułki sprzedajemy w opakowaniach od 5 do 50 sztuk. Jeśli zależy Państwu na najniższej cenie za kapsułkę, polecamy zakup przekraczający kwotę 399 zł - im więcej kapsułek (nawet różnych mieszanek) w zamówieniu, tym cena za 1 kapsułkę jest niższa (więcej na ten temat w zakładce „Ceny i rabaty”). Umożliwiamy zakup dowolnej ilości opakowań.

        Kawy ziarniste są dostępne w opakowaniach od 0,25 kg do 1 kg. Analogicznie, im większe opakowanie, tym cena za gram będzie niższa.

  • KORZYSTANIE z KAPSUŁEK
    1. Przygotowywanie kawy i innych napojów
      • Jaką kawę przygotuję z jednej kapsułki?

        Kapsułka zawiera odmierzoną dawkę kawy potrzebną do zaparzenia jednej filiżanki espresso - ok. 40 ml. W zależności od ilości użytej wody lub innego napoju, ze wszystkich kapsułek z czarną kawą klasyczną można również zrobić ristretto, lungo, americano lub napoje kawowo-mleczne i deserowe.

        Ristretto to rodzaj espresso, które przygotowuje się z mniejszej ilości wody - ok. 25 ml. Tym sposobem otrzymujemy bardziej skondensowany smak kawy.

        Lungo powstaje w trakcie przedłużonego zaparzania espresso, aż uzyskamy ok. 50-60 ml kawy. Dzięki temu staje się ona delikatniejsza.

        Americano to jeszcze bardziej rozcieńczona i łagodniejsza niż lungo wersja espresso. Sporządza się je przepuszczając więcej wody przez kapsułkę w ekspresie lub dolewając espresso bądź podwójne espresso do gorącej wody (ok. 120 ml).

        Natomiast do sporządzenia espresso doppio (podwójnego espresso) należy użyć dwóch kapsułek czarnej kawy klasycznej.

        Mieszanki o nazwach ristretto i lungo szczególnie nadają się do przygotowania kaw o wielkości sugerowanej przez ich nazwę, ale można z nich przygotować również kawy o innych proporcjach. Oczywiście smak i aromat będą zależały nie tylko od ilości użytej wody, ale również od użytej mieszanki.

        Na bazie standardowego espresso możemy zrobić także wiele wariantów kawy z mlekiem. Do zaparzonej kawy można dodać świeże mleko krowie, „mleko” roślinne, mleko ze spieniacza lub mleko z kapsułki przygotowane w ekspresie. W zależności od proporcji, sposobu dolewania, poziomu spienienia mleka sporządzimy m.in. cappuccino, cafe latte, flat white, macchiato czy cortado.

      • Czy można przemiennie używać kapsułek z kawą klasyczną, smakową i napojami mlecznymi?

        Tak. Aby jednak w pełni cieszyć się smakiem i aromatem parzonej mieszanki, należy po użyciu innej kawy przepłukać ekspres przez uruchomienie go bez kapsułki.

      • W jaki sposób należy korzystać z kapsułek z napojami mlecznymi?

        Prostym i szybkim sposobem na przygotowanie napoju kawowo-mlecznego, czekoladowego lub deserowego są kapsułki z gotowymi mieszankami takimi jak np. cappuccino, caffe latte czy czekolada na gorąco. Używamy ich identycznie jak kapsułek z kawą. Napoje mleczne mogą również występować w zestawach (kapsułka z kawą + kapsułka z mlekiem). Żeby sporządzić z niego napój kawowo-mleczny należy użyć obu kapsułek jedna po drugiej. Po zużyciu kapsułki z napojem mlecznym warto przepłukać ekspres przez uruchomienie go bez kapsułki, aby w pełni cieszyć się smakiem i aromatem następnego napoju.

    2. Data minimalnej trwałości
      • Czy można używać kapsułki po umieszczonej na opakowaniu dacie minimalnej trwałości?

        Chcemy, aby nasi Klienci cieszyli się pełnym bukietem smaków i aromatów oferowanej kawy. Dlatego też zalecamy spożyć kawę przed upływem daty minimalnej trwałości, którą określa producent (jest to data umieszczona na opakowaniu, przy sformułowaniu „Najlepiej spożyć przed”/ „Best before”). Producenci podając tą datę deklarują, że do tego czasu zakupiony produkt posiada najwyższą jakość. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, a my zdecydujemy się na spożycie, to produkt być może nadal jest dobry, ale zależy to od różnych czynników, m. in. od warunków przechowywania. Decydując się na spożycie produktu po określonym terminie, robimy to wyłącznie na własną odpowiedzialność.

    3. Odpowiednie ekspresy do kawy
      • Czy kapsułki można stosować w innych ekspresach niż podane jest to w ich opisie w sklepie i/lub na ich opakowaniach?

        Nie. Oferowane przez nas kapsułki są produkowane do konkretnych systemów ekspresów. Producenci dopasowali ich konstrukcję do konkretnej budowy urządzeń i systemu parzenia kawy. Do innych ekspresów należy stosować kapsułki do nich dopasowane.

      • Czy serwisy producentów mogą odmówić naprawy ekspresu, w którym były używane tzw. „zamienniki”?
      • Nie. Producenci nie mogą warunkować prawa do naprawy gwarancyjnej od tego, czy są w nim używane oryginalne materiały eksploatacyjne (kapsułki) czy nie. Serwis producenta może odmówić naprawy sprzętu tylko jeśli został on użyty w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, niezgodnie z przeznaczeniem, lub jest uszkodzony mechanicznie np. z powodu używania nieodpowiednich, niekompatybilnych kapsułek. Poza tym producenci ekspresów i serwisanci nie są w stanie określić jakiego rodzaju kapsułki były używane w ekspresach.

    4. Oszczędność wynikająca z kupowania zamienników
      • Ile mogę zaoszczędzić kupując w Kapsulkakawy.pl?

        Jest to uzależnione oczywiście od tego, jakie kapsułki będą używane i ile kaw dziennie pijemy. W przypadku, gdy cena kapsułek zakupionych w naszym sklepie jest przykładowo niższa o 70 gr/szt. w porównaniu z kapsułkami oryginalnymi, to przy użyciu 3 kapsułek dziennie, oszczędność wynosi: dziennie 2,10 zł; tygodniowo 14,70 zł; miesięcznie 58,80 zł i aż ponad 700 zł rocznie. Oszczędność ta wzrośnie w przypadku większej różnicy cenowej (np. przy cenie niższej o 1 zł/szt. od oryginalnych kapsułek, wyniesie ona aż ponad 1000 zł rocznie). A jeszcze więcej oszczędzimy przy regularnych zakupach większych ilości kapsułek dla biur, gastronomii czy po prostu dużych rodzin, korzystając z naszych atrakcyjnych rabatów na większe zamówienia i/lub zapisując się na newsletter.

      • W jaki sposób oferujecie tak niskie ceny, czy nie jest to kosztem jakości produktów?

        Kapsułki sprowadzamy w ilościach hurtowych, z pominięciem pośredników - bezpośrednio od producentów. Dzięki temu udaje nam się negocjować tak niskie ceny. Jakość oferowanych przez nas produktów jest dla nas najważniejsza, dlatego przed zamówieniem sami je testujemy i wybieramy najlepsze. Staramy się aby do naszych klientów trafiały tylko wysokiej jakości, świeże i aromatyczne kawy/napoje.

  • NEWSLETTER
    1. Zasady korzystania z newslettera
      • Jak mogę zapisać się do newslettera?

        Aby zapisać się do newslettera należy kliknąć zakładkę NEWSLETTER umieszczoną w górnym prawym rogu naszej strony (nad koszykiem). Dalsze instrukcje znajdą Państwo w tamtym miejscu.

      • Jakie są zasady korzystania z newslettera?

        Zasady korzystania z newslettera szczegółowo opisane są w Polityce prywatności (w paragrafie §10 - Usługi nieodpłatne).

      • Jakie są korzyści z otrzymywania newslettera?

        Zapisując się na nasz newsletter od razu dostają Państwo jednorazowy kod rabatowy na następne zamówienie. Potem drogą mailową lub przez SMS, będą Państwo regularnie otrzymywać aktualne informacje o promocjach i nowościach oraz bardzo korzystne kody rabatowe na każde kolejne zamówienie (system rabatów szczegółowo opisany jest w zakładce RabatyNewsletter wysyłamy nie częściej niż 12 razy w roku.

    2. Rezygnacja z newslettera
      • Jak wycofać zgodę na przysyłanie newslettera?

        Zgodę na newsletter można wycofać w zakładce NEWSLETTER umieszczoną w górnym prawym rogu naszej strony (nad koszykiem), przez formularz kontaktowy lub mailowo pomoc@kapsulkakawy.pl. Można to zrobić w każdej chwili.

  • ZAMÓWIENIA
    1. Składanie zamówienia
      • Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

        W naszym sklepie nie ma potrzeby zakładania konta aby złożyć zamówienie. W tym celu, po wybraniu produktów i przejściu do koszyka, klikamy „Kontynuuj jako gość”. Zachęcamy jednak do założenia konta, zajmuje to tylko chwilę, a możemy np. zaoszczędzić czas na wpisywanie za każdym razem tych samych danych adresowych.

      • Jak mogę usunąć swoje konto w sklepie?

        Aby usunąć swoje konto prosimy o przekazanie takiej informacji przez formularz kontaktowy lub na pomoc@kapsulkakawy.pl

      • Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

        Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, można je anulować bądź zmodyfikować. Należy jednak wziąć pod uwagę, że zamówienia złożone w dni robocze do godz. 13 (z dostawą InPost) lub do godz. 14 (dostawa kurierem), są zwykle wysyłane jeszcze tego samego dnia, dlatego prosimy skontaktować się z nami jak najszybciej. Jeśli po kontakcie z nami okaże się, że zamówienie zostało już wysłane, trzeba będzie dokonać zwrotu lub wymiany (patrz punkt „Zwrot lub wymiana towaru”).
        Anulowanie zamówienia:
        Należy wysłać wiadomość o anulowaniu wysyłki na adres magazynu magazyn@pro-logis.waw.pl DW pomoc@kapsulkakawy.pl i/lub zadzwonić pod nr magazynu 576 455 000 (ew. pod nr 517 979 293). W tytule maila podajemy "Anulowanie zamówienia" i jego numer.
        Modyfikacja zamówienia:
        Należy wysłać wiadomość o wstrzymaniu wysyłki oraz zmianach jakie chcemy wprowadzić w zamówieniu na adresmagazyn@pro-logis.waw.pl DW pomoc@kapsulkakawy.pl i/lub zadzwonić pod nr 576 455 000 (wstrzymanie wysyłki) i nr 517 979 293 (modyfikacja zamówienia). W tytule maila podajemy "Modyfikacja zamówienia" i jego numer.

      • Co zrobić, gdy nie było możliwe zakończenie płatności przez przelewy24 lub eCard w trakcie składania zamówienia?

        W zakładce Płatności znajdują się szczegółowe informacje o tym, co zrobić gdy nie było możliwe zakończenie płatności przez przelewy24 lub eCard w trakcie składania zamówienia.

      • Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

        Każde złożone zamówienie potwierdzane jest automatyczną wiadomością wysłaną na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Jeżeli nie przyszło potwierdzenie na e-mail, prosimy sprawdzić dokładnie swoją pocztę. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM lub innego folderu niż główna skrzynka odbiorcza. Jeżeli po przeszukaniu skrzynki, wiadomość od nas nie odnalazła się, prosimy o kontakt na adres pomoc@kapsulkakawy.pl

    2. Faktury i paragony
      • Jak otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?

        Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Aby ją otrzymać należy wybrać taką opcję podczas składania zamówienia. Po wpisaniu danych prosimy upewnić się, że są prawidłowe. Faktura VAT zostanie dołączona do przesyłki.

      • Jakie informacje podane są na fakturze a jakie na paragonie?

        Na obu tych dokumentach znajdziemy informacje o kupionych produktach, ich nazwy i ceny. Na fakturze VAT dodatkowo umieszczane są dane podmiotu zamawiającego towar.

      • Czy mogę zmienić paragon na fakturę, lub fakturę na paragon?

        Tak, można zamienić paragon na fakturę i odwrotnie. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub tel 517 979 293. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, dokonamy zmiany od razu. Jeśli jednak zamówienia już nie będzie w magazynie, zmiany tej dokonamy drogą elektroniczną, wysyłając fakturę lub paragon na podany przez Państwa adres mailowy.

      • Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

        Tak, jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę proforma, prosimy o wpisanie takiej prośby w komentarzu do zamówienia. Dodatkowo prosimy o przesłanie jej na adres pomoc@kapsulkakawy.pl. W przypadku wystawienia faktury proforma, płatność nie jest automatyczna. Prosimy o przelew tradycyjny i wysłanie nam jego potwierdzenia na adres pomoc@kapsulkakawy.pl. Wystawienie faktury proforma jest zasadne tylko w przypadku, kiedy zamówienie jeszcze nie zostało opłacone, ani nie jest zamówieniem płatnym przy odbiorze.

      • Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem, ponieważ są na niej błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?

        Jeśli otrzymali Państwo fakturę z błędnymi danymi, prosimy o zgłoszenie nam tego faktu jak najszybciej na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub dzwoniąc pod nr 517 979 293. Wystawimy notę korygującą i prześlemy na wskazany adres.

    3. Promocje i rabaty
      • Czy zamawiając dużą ilość kapsułek w cenie promocyjnej otrzymam również rabat ilościowy?

        Tak. Standardowo udzielamy rabatów ilościowych niezależnie od tego, co jest w zamówieniu. Wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia i przysługuje tylko klientom, którzy wyrazili zgodę na newsletter. Zachęcamy do zapoznania się z naszym systemem rabatów w zakładce Rabaty.

      • W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

        W trakcie składania zamówienia, wpisujemy kod rabatowy. Opłata za zamówienie zostanie obniżona o wielkość rabatu dopiero po wykonaniu tej czynności. Procentowa wartość rabatu będzie automatycznie dopasowana do wartości zamówienia, a w koszyku wyświetli się brakująca wartość do najbliższego progu rabatowego.

  • DOSTAWA
    1. Wysyłki
      • Jakie są opcje dostawy zamówionego towaru?

        Korzystamy z usług firm kurierskich oraz paczkomatów InPost. Korzystanie z dostawy przez paczkomat możliwe jest tylko dla zamówień o wartości do 360zł (ze względu na ograniczone gabaryty skrzynek paczkomatu). Tabela cen dostaw jest przedstawiona w zakładce Dostawa. Tam też znajduje się mapa dojazdu do naszego magazynu, z którego można odebrać zamówienie osobiście (szczegóły w punkcie "Odbiór osobisty" poniżej).
        Firmy kurierskie oferują również usługi przekierowania paczek. Można je wtedy odebrać pod wskazanym przez siebie innym adresem lub w punkcie odbioru, obsługującym daną firmę kurierską. Przydatne jest to m.in. w sytuacji, kiedy nie możemy osobiście odebrać paczki. Instrukcje, jak przekierować paczkę, zazwyczaj znajdują się na stronach firm kurierskich lub w wysyłanych przez nie automatycznych wiadomościach e-mail.

      • Czy jest możliwa wysyłka gratis?

        Wysyłka gratis możliwa jest przy zamówieniu o wartości przekraczającej 200 zł z przedpłatą, niezależnie od tego, czy została wybrana przesyłka kurierska czy paczkomat InPost.

      • Jaki jest czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?

        Przesyłka kurierska:
        Zamówienia z przedpłatą opłacone do 14:00 powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym.
        Zamówienia z przedpłatą opłacone po 14:00 w dzień roboczy lub w ciągu całego dnia wolnego od pracy, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym.
        Zamówienia za pobraniem, złożone do 14:00, powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym, a złożone po 14:00 w dzień roboczy lub w ciągu całego dnia wolnego od pracy, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym i powinny być dostarczone w kolejnym dniu roboczym.
        Zamówienia za pobraniem, złożone do 14:00, powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym, a złożone po 14:00 w dzień roboczy lub w ciągu całego dnia wolnego od pracy, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym i powinny być dostarczone w kolejnym dniu roboczym.
        Paczkomat:
        Zamówienia opłacone do 13:00 powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym. Należy jednak brać pod uwagę sezonowe przekierowania paczek spowodowane przepełnieniem paczkomatów. Czas dostawy może się wtedy wydłużyć.
        Zamówienia opłacone po 13:00 w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym.

      • Co zrobić kiedy są opóźnienia w dostawie?

        W przypadku opóźnień w dostawie, prosimy o skorzystanie z oferowanych przez firmy kurierskie usług lokalizacji/ śledzenia paczki. Linki podane są w zakładce Kontakty. Jeśli jednak usługi te okażą się bezskuteczne, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z magazynem Pro-Logis (kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl - DW: magazyn@pro-logis.waw.pl lub 576 455 000), ew. z biurem obsługi klienta (pomoc@kapsulkakawy.pl lub 517 979 293).

      • Co zrobić kiedy mam problemy z odebraniem paczki z paczkomatu?

        W przypadku jakichkolwiek kłopotów z paczkomatem prosimy o kontakt z firmą Inpost (infolinia 722 444 000 lub 746 600 000). Szczegółowe informacje o tej formie dostawy znajdą Państwo na stronie https://inpost.pl/pomoc.

      • Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

        W paczce oprócz zamówionego towaru, powinien znajdować się paragon fiskalny lub faktura.

    2. Odbiór osobisty
      • Czy jest możliwy odbiór osobisty?

        Zamówienia można odebrać bez dodatkowych opłat osobiście w Warszawie, z magazynu naszego partnera logistycznego Pro-Logis Sp. z o.o., w dni robocze od 8:00 do 16:00. Odbiór w tym samym dniu, w którym zamówienie zostało opłacone, jest możliwe tylko po kontakcie telefonicznym lub mailowym z Pro-Logis Sp. z o.o.: 576 455 000 (8:00 -16:00), kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl - DW: magazyn@pro-logis.waw.pl i pomoc@kapsulkakawy.pl
        Magazyn mieści się pod adresem:
        ul. Piotra Bardowskiego 10/8
        03-888 Warszawa

  • REKLAMACJE, ZWROTY i WYMIANA
    1. Reklamacja
      • Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

        Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze towary docierały do Państwa bez pomyłek. Jeśli jednak zdarzyłaby się sytuacja, w której otrzymają Państwo niewłaściwy towar, należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozwiążemy problem.
        2) Pobrać i wypełnić formularz reklamacji dostępny w zakładce „Reklamacje” na dole naszej strony i wysłać go na adres pomoc@kapsulkakawy.pl

      • Jak mam złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony?

        Jeśli otrzymają Państwo uszkodzony towar, prosimy o pobranie formularza reklamacji znajdującego się w zakładce „Reklamacje” na dole naszej strony. Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl
        Następnie, wersję papierową należy przesłać nam razem z towarem, w ciągu 14 dni od zakupu, na adres naszego magazynu:

      • Jak mam złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony?

        Jeśli otrzymają Państwo uszkodzony towar, prosimy o pobranie formularza reklamacji znajdującego się w zakładce „Reklamacje” na dole naszej strony. Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        Następnie, wersję papierową należy przesłać nam razem z towarem, w ciągu 14 dni od zakupu, na adres naszego magazynu:
        PRO-LOGIS
        ul. Piotra Bardowskiego
        03-888 Warszawa

        tel. 576 455 000 - godz. 8:00 do 16:00 w dni robocze
        Koszt wysyłki towaru zwracanego na postawie reklamacji ponosi sklep.
        Rozpatrzymy reklamację i ustosunkujemy się do niej jak najszybciej. Zgodnie z regulaminem mamy na to nie więcej niż 14 dni od jej otrzymania.
        Szczegóły dotyczące reklamacji i rękojmi znajdują się w Regulaminie.

      • Czy mogę reklamować kapsułki, jeśli nie pasują do mojego ekspresu?

        Producenci projektują kapsułki tak, by pasowały do każdego z dedykowanych systemów ekspresów. Eksperci testują je na różnego rodzaju ekspresach. My również sprawdzamy ich dopasowanie przed wprowadzeniem marki do sklepu. Mało prawdopodobna jest więc sytuacja, kiedy kapsułki nie pasują.
        W pierwszej kolejności zalecamy zatem sprawdzenie, czy zakupione kapsułki na pewno są dedykowane systemowi, który posiadamy. Informacja o tym, z jakim systemem ekspresów są kompatybilne, znajduje się na opakowaniu.
        Jeśli nastąpiła pomyłka prosimy postępować zgodnie z procedurą wymiany (patrz punkt „Zwrot lub wymiana towaru”). Należy przy tym pamiętać, że zwrócić/wymienić można tylko nieodpakowane pudełka lub torebki.
        Jeśli natomiast kapsułki są do odpowiedniego systemu i nie pasują, prosimy o kontakt mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl lub telefoniczny 517 979 293. Pomożemy rozwiązać problem.

    2. Zwrot lub wymiana towaru
      • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony przeze mnie towar bez podania przyczyny?

        Tak, w przypadku zakupów internetowych Konsument (osoba prywatna a od 1.01.2021 r. również prowadząca działalność gospodarczą, ale nie spółka handlowa), może zgodnie z prawem, zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny.
        Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu lub wymiany jako osoba prywatna, prosimy postępować jak w punkcie „W jaki sposób mogę zwrócić towar?” lub „W jaki sposób mogę wymienić towar?”.
        Mają na to Państwo 14 dni od momentu otrzymania od nas towaru. Szczegóły dotyczące zwrotu i wymiany znajdują się również w Regulaminie.

      • Czy mogę zwrócić odpakowany produkt?

        Towary, które sprzedajemy są produktami spożywczymi i po otwarciu nie podlegają odstąpieniu od umowy ze względów higienicznych i ochrony zdrowia (patrz Regulamin).

      • W jaki sposób mogę zwrócić towar?

        Jeżeli zakupiony przez Państwa towar nie został odpakowany z oryginalnego pudełka, można go zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozpoczniemy proces zwrotu.
        2) Pobrać formularz odstąpienia od umowy, dostępny w zakładce „Odstąpienie od umowy” na dole naszej strony.
        3) Wypełniony formularz przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        4) Wersję papierową formularza wraz z towarem przesłać na adres naszego magazynu:
        PRO-LOGIS
        ul. Piotra Bardowskiego,
        03-888 Warszawa.

        5) Po odebraniu przesyłki, dokonamy zwrotu pieniędzy, odpowiednio do formy płatności jaką Państwo wybrali w czasie realizacji zamówienia. W przypadku wybranej przesyłki za pobraniem, pieniądze zwrócimy przelewem na wskazane przez Państwa konto lub w inny wybrany sposób. Koszt wysyłki towaru zwracanego na podstawie odstąpienia od umowy ponosi kupujący.
        Jeśli posiadają Państwo paragon lub fakturę, prosimy o dołączenie ich lub ich kopii do przesyłki. Znacznie ułatwi to i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.

      • W jaki sposób mogę wymienić towar?

        Jeżeli zakupiony przez Państwa towar nie został odpakowany z oryginalnego pudełka, można go wymienić w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. W tym celu należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozpoczniemy proces wymiany.
        2) Pobrać formularz odstąpienia od umowy, dostępny w zakładce „Odstąpienie od umowy” na dole naszej strony.
        3) Wypełniony formularz przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        4) Złożyć i opłacić zamówienie na właściwe produkty na stronie sklepu kapsulkakawy.pl, wybierając kuriera jako opcję dostawy.
        5) W momencie otrzymania od nas kolejnej przesyłki, przekazać kurierowi poprzednie zamówienie wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
        Jeśli posiadają Państwo paragon lub fakturę, prosimy o dołączenie ich lub ich kopii do przesyłki. Znacznie ułatwi to i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.

      • W jaki sposób i w jakim terminie zwracane są pieniądze za odesłany towar?

        Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym koszt dostawy towaru, zwracamy zgodnie z formą płatności jaką Państwo wybrali w czasie realizacji zamówienia.
        W przypadku przelewu internetowego, zwrot jest na Państwa konto.
        W przypadku przesyłki za pobraniem, pieniądze zwracamy przelewem na wskazane przez Państwa konto lub w inny wybrany sposób.
        Zwrot pieniędzy powinien nastąpić do 14 dni od otrzymania dokumentu odstąpienia od umowy lub 14 dni od momentu otrzymania zwracanych produktów w przypadku reklamacji.
        Staramy się jednak robić to jak najszybciej. Wyjątkiem może być sytuacja, w której nie otrzymaliśmy od Państwa z powrotem towaru lub potwierdzenia jego wysłania. Szczegóły dotyczące zwrotu pieniędzy znajdują się również w Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium