Doskonała jakość, atrakcyjne ceny - istniejemy od 2015 r. pomoc@kapsulkakawy.pl  i  517 979 293+


CAFFITALY*/TCHIBO CAFISSIMO*
 
NESCAFE DOLCE GUSTO*
 
NESPRESSO°*
 
COLD BREW COFFEE

Częste pytania i odpowiedzi

  • WYBÓR PRODUKTÓW
    • Jak wybierać?
      • Podstawowe kroki
        W pierwszej kolejności określamy system ekspresu, który nas interesuje. Następnie wybieramy markę kawy w kapsułkach. Możemy to zrobić sugerując się ceną bądź opisem producenta marki. Dla ułatwienia, w zakładce „Ceny”, umieściliśmy zestawienia cen kapsułek dla poszczególnych systemów, a producentów dostępnych u nas marek opisujemy szczegółowo w zakładce „Producenci”. Na koniec pozostaje już tylko wybrać odpowiednie mieszanki, kierując się indywidualnym gustem.
        Kawy klasyczne mają bardzo zróżnicowaną charakterystykę, na którą wpływa m.in. gatunek kawy, miejsce i sposób uprawy, rodzaj palenia i grubość mielenia. Dlatego na każdej stronie zbiorczej z produktami, na dole strony, przygotowaliśmy tabelę przedstawiającą porównanie kaw. W odpowiedziach na kolejne pytania wyjaśniliśmy znajdujące się w niej terminy określające charakterystykę kaw oraz inne informacje dotyczące naszego asortymentu. Ponadto, na stronie każdego produktu, umieściliśmy również jego krótki opis.
        Oprócz standardowych kaw klasycznych w ofercie mamy również kawy smakowe, kawy BIO i napoje mleczne, których charakterystyki także znajdują się na indywidualnych stronach produktów.
        Ponieważ jakość oferowanej przez nas kawy jest dla nas najważniejsza, włożyliśmy wiele wysiłku, energii i czasu w wybór producentów posiadających szeroką gamę mieszanek o zrównoważonych smakach, odpowiednich szczególnie dla polskich klientów. Mamy nadzieję, że wszystkie nasze wskazówki pomogą w wyborze produktów odpowiednich do Państwa potrzeb.
        W razie jakichkolwiek pytań dotyczących wyboru kawy i innych napojów zachęcamy również do kontaktu na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub przez formularz kontaktowy.
        Co oznaczają terminy „intensywność”, „aromat”, „konsystencja” i „stopień palenia” kawy?
        Rozumiejąc powyższe terminy łatwiej wybierzemy mieszanki kaw odpowiadające naszym upodobaniom. W naszym sklepie używamy tych terminów w charakterystykach kaw. Zachęcamy do zapoznania się z tymi charakterystykami szczególnie w tabelach porównujących mieszanki kaw poszczególnych marek i na indywidualnych stronach produktów.

        Intensywność kawy to siła z jaką odczuwamy w trakcie picia tzw. głębię smaku. Wpływa na nią zarówno konsystencja, goryczka, jak i stopień wypalenia ziaren. Im większa intensywność tym silniejsze będą nasze doznania smakowe. Mniejsza intensywność daje z kolei przyjemne uczucie lekkości na języku. Intensywność często jest mylona z mocą kawy, czyli zawartością kofeiny. Intensywna w smaku kawa wcale nie musi mieć dużego stężenia kofeiny. Moc kawy zależy m.in. od sposobu jej parzenia i gatunku kawy (robusta ma większe stężenie kofeiny niż arabica).
        W zależności od marki stosuje się różne skale intensywności. W naszym sklepie staramy się ujednolicić je do skali 1-10 i oznaczamy ją symbolem .

        Aromat kawy jest wynikiem uwalniania się olejków eterycznych, które powstają dzięki właściwemu procesowi palenia. W większości naszych kaw oznaczamy go w skali 1-10 za pomocą symbolu

        Konsystencja jest miarą gęstości naparu, tzw. „cielistością” (ang. body). Konsystencja kawy zależy od zawartych w naparze naturalnych kwasów tłuszczowych omega 3 i 6. To odczucie, jakie kawa pozostawia w ustach po jej wypiciu. Często porównuje się je do odczucia w ustach po wypiciu mleka. Konsystencja oznaczona jest w naszych tabelach symbolem i również jest rozpatrywana w skali 1-10.

        Palenie to obróbka cieplna ziaren kawy. Im niższa temp. palenia i jaśniejsze ziarna, tym bardziej delikatny smak, ale większe stężenie kofeiny. Mocno wypalane ziarna dają zatem kawę o intensywnym smaku i o mniejszej zawartości kofeiny. W opisach mieszanek wyróżniliśmy trzy podstawowe stopnie palenia:
        1) jasne - w temperaturze do 205 °C (),
        2) średnie - gdy proces palenia został zakończony w temperaturze ok. 215 °C (),
        3) i ciemne - gdy temperatura przekracza 225 °C ().
    • Asortyment kaw
      • Jaka jest różnica między gatunkami kawy arabica i robusta?
        Arabica zawiera mniej kofeiny (od 1 do 1,5%) w stosunku do robusta (od 2 do 2,5%). Jest łagodniejsza, bardziej delikatna w smaku i często posiada słodki posmak. Robusta ma zdecydowany, gorzkawy smak i dość intensywny aromat. Po zaparzeniu ma gęstszą warstwę cremy czyli pianki. Jest łatwiejsza w uprawie, a jej zbiory są bardziej obfite w porównaniu z arabica. Mimo tego, około 70% kawy uprawianej na świecie stanowi arabica.
        W naszym sklepie większość produktów to mieszanki arabica i robusta w różnych proporcjach, co jest typowe dla włoskich kaw. Ale posiadamy też kilka kaw 100% arabica i 100% robusta. Procentowy skład poszczególnych mieszanek można sprawdzić w tabelach charakteryzujących kawy.
        Czym wyróżnia się kawa BIO?
        Kawy BIO (organiczne) dostępne w naszym sklepie posiadają certyfikat BIO. Oznacza to, że podlegają unijnemu przepisowi dotyczącemu ekologii. Uprawiane są bez użycia żadnych sztucznych dodatków, takich jak nawozy, pestycydy, herbicydy czy środki owadobójcze lub grzybobójcze. Kawa pochodząca z takich plantacji jest zdrowsza szczególnie dla alergików i osób wrażliwych na wszelkie sztuczne dodatki w żywności. Często produkuje się ją z najwyższej jakości ziaren, co przekłada się również na smak i aromat, tak ważny dla koneserów kawy. Co więcej, wybór opcji ekologicznej wiąże się ze wspieraniem rolnictwa naturalnego oraz zrównoważonego gospodarowania zasobami.
        W naszej ofercie znajdują się m.in. kawy BIO, które sprzedawane są w biodegradowalnych kapsułkach.
        Czy kawa bezkofeinowa zawiera kofeinę?
        Zawartość kofeiny w kapsułkach z kawą bezkofeinową może być różna w zależności od producenta i mieszanki kawy, ale ogólnie jest ona bardzo mała (najczęściej jest to wartość poniżej 0,1%). Kawa ta, tak samo jak kawa z kofeiną, zawiera substancje odżywcze (np. potas i magnez) oraz przeciwutleniacze, tylko że w mniejszej ilości. Jest równie aromatyczna i wyraźna w smaku.
        Niestandardowe mieszanki kaw
        Naszą ofertę często wzbogacamy o serie niestandardowych mieszanek kaw, przygotowywanych z myślą o najbardziej wymagających klientach. Są to np. serie premium, edycje limitowane, czy kawy single origin (jednorodnego pochodzenia). Mieszanki te sporządzane są ze starannie wyselekcjonowanych ziaren kawy, mają unikalny i niepowtarzalny smak. Zazwyczaj pakowane są w wyróżniające się, eleganckie pudełeczka, dzięki czemu idealnie nadają się na prezent.
        Czym jest kawa macerowana na zimno?
        Kawa macerowana na zimno (Cold Brew Coffee) to wygodna, zdrowsza alternatywa dla słodkich napojów energetycznych, gotowa do spożycia bezpośrednio z butelki. Receptura cold brew polega na maceracji zmielonego ziarna kawy w wodzie o niskiej temperaturze - najczęściej od 5 do 15°C i trwa, w zależności od indywidualnych potrzeb od kilku do kilkunastu godzin. Uzyskany w ten sposób ekstrakt charakteryzuje naturalny smak wykorzystanego ziarna – brak obróbki termicznej zachowuje zawarte w nim składniki i „przenosi” je w postaci niezmienionej do produktu finalnego. W porównaniu z tradycyjnie sporządzoną kawą Cold Brew Coffee ma mniejszą kwasowość, która odzwierciedla bogaty aromat. Nie powoduje nadkwasoty żołądka, posiada mniejszą zawartość kofeiny niż kawa parzona, a właściwości prozdrowotne zawdzięcza w głównej mierze zawartym w niej antyoksydantom.
    • Rodzaje kapsułek i ich zawartość
      • Kapsułki „samozabezpieczające”
        Kapsułki „samozabezpieczające” (ang. self-protected), to kapsułki które nie wymagają zamknięcia w dodatkowych, hermetycznych woreczkach foliowych. Mimo to w pełni zachowują świeżość i aromat przez bardzo długi okres czasu. Kapsułki te są zastosowane dla większości produktów dostępnych w naszym sklepie.
        Kapsułki diamentowe
        Kapsułki „diamentowe” to rodzaj „samozabezpieczających” kapsułek nowej generacji, opisanych powyżej. Ich nazwa pochodzi od innowacyjnego kształtu przypominającego diament. Dzięki takiej strukturze i nowoczesnej technologii kilku warstw plastiku, kawa szczególnie dobrze utrzymuje swój wspaniały aromat i zachowuje świeżość nawet do 24 miesięcy. Ponadto po zużyciu, warstwy kapsułki bardzo łatwo się rozdzielają i w 100% podlegają recyklingowi, czyli można je w całości przetworzyć. W naszej ofercie posiadamy kawy w kapsułkach „diamentowych” marki Must Espresso Italiano.
        Kapsułki biodegradowalne
        Kapsułki biodegradowalne wykonane są z przyjaznego dla środowiska papieru i plastiku, czyli z polimerów naturalnie występujących w przyrodzie. Dzięki temu, w całości ulegają rozpadowi biologicznemu i nie uwalniają do ziemi szkodliwych substancji. Dlatego też, swobodnie można je wyrzucać na kompost. Kompostowanie to coraz częściej stosowana metoda pozbywania się organicznych odpadów – przy kosztach niższych niż w przypadku spalania pozwala zmniejszyć powierzchnię potrzebną do składowania śmieci. Ponadto dostarcza wartościowego nawozu, zawierającego na przykład fosfor. Kawowe fusy z kolei korzystnie wpływają na strukturę kompostu, rozluźniając ją. Kupując produkty biodegradowalne przyczyniamy się do zmniejszenia ilości plastikowych odpadów na świecie.
        Co znajduje się wewnątrz kapsułki z kawą?
        Wewnątrz kapsułki znajduje się świeżo palona, mielona i natychmiast pakowana do kapsułek kawa naturalna, dzięki czemu zachowuje ona bogaty smak i aromat. W przypadku kapsułek z kawami smakowymi, są to oprócz kawy także aromaty (4%). W kawie naturalnie występuje między innymi magnez, potas, niacyna, cholina oraz witaminy z grupy B.
        Co znajduje się w kapsułkach z napojami mlecznymi?
        Wewnątrz kapsułek z napojami mlecznymi znajdują się różne substancje spożywcze. Skomponowane są one w taki sposób, by w kilka chwil sporządzić wyśmienitą mieszankę kawy z mlekiem w różnych wariantach (np. caffe latte, cappuccino) lub napój deserowy niezawierający kawy (np. gorąca czekolada). Zazwyczaj w ich skład wchodzą mleko w proszku i kawa rozpuszczalna. Na każdej indywidualnej stronie produktu, w tabeli pod charakterystyką, podajemy ich pełny skład i wartości odżywcze.
    • Opakowania
      • Jakie są rodzaje opakowań?
        Kapsułki sprzedajemy w opakowaniach po 5, 10, 12 lub 16 sztuk. Ich wymiary oraz wymiary opakowań zbiorczych podajemy na każdej indywidualnej stronie produktu, w tabeli na dole strony. Jeśli zależy Państwu na najniższej cenie za kapsułkę, polecamy zakup przekraczający kwotę 399 zł - im więcej kapsułek (nawet różnych mieszanek) w zamówieniu, tym cena za 1 kapsułkę jest niższa (więcej na ten temat w zakładce „Ceny i rabaty”). Umożliwiamy zakup dowolnej ilości opakowań.
        Kawę w butelkach Cold Brew Coffee sprzedajemy na sztuki.
  • KORZYSTANIE Z KAPSUŁEK
    • Przygotowywanie kawy i innych napojów
      • Jaką kawę przygotuję z jednej kapsułki?
        Kapsułka zawiera odmierzoną dawkę kawy potrzebną do zaparzenia jednej filiżanki espresso - ok. 40 ml. W zależności od ilości użytej wody lub innego napoju, ze wszystkich kapsułek z czarną kawą klasyczną można również zrobić ristretto, lungo, americano lub napoje kawowo-mleczne i deserowe.

        Ristretto to rodzaj espresso, które przygotowuje się z mniejszej ilości wody - ok. 25 ml. Tym sposobem otrzymujemy bardziej skondensowany smak kawy.

        Lungo powstaje w trakcie przedłużonego zaparzania espresso, aż uzyskamy ok. 50-60 ml kawy. Dzięki temu staje się ona delikatniejsza.

        Americano to jeszcze bardziej rozcieńczona i łagodniejsza niż lungo wersja espresso. Sporządza się je przepuszczając więcej wody przez kapsułkę w ekspresie lub dolewając espresso bądź podwójne espresso do gorącej wody (ok. 120 ml). 

        Natomiast do sporządzenia espresso doppio (podwójnego espresso) należy użyć dwóch kapsułek czarnej kawy klasycznej.

        Mieszanki o nazwach ristretto i lungo szczególnie nadają się do przygotowania kaw o wielkości sugerowanej przez ich nazwę, ale można z nich przygotować również kawy o innych proporcjach. Oczywiście smak i aromat będą zależały nie tylko od ilości użytej wody, ale również od użytej mieszanki.

        Na bazie standardowego espresso możemy zrobić także wiele wariantów kawy z mlekiem. Do zaparzonej kawy można dodać świeże mleko krowie, „mleko” roślinne, mleko ze spieniacza lub mleko z kapsułki przygotowane w ekspresie. W zależności od proporcji, sposobu dolewania, poziomu spienienia mleka sporządzimy m.in. cappuccino, cafe latte, flat white, macchiato czy cortado.
        Czy można przemiennie używać kapsułek z kawą klasyczną, smakową i  napojami mlecznymi?
        Tak. Aby jednak w pełni cieszyć się smakiem i aromatem parzonej mieszanki, należy po użyciu innej kawy przepłukać ekspres przez uruchomienie go bez kapsułki.
        W jaki sposób należy korzystać z kapsułek z napojami mlecznymi?
        Prostym i szybkim sposobem na przygotowanie napoju kawowo-mlecznego, czekoladowego lub deserowego są kapsułki z gotowymi mieszankami takimi jak np. cappuccino, caffe latte czy czekolada na gorąco. Używamy ich identycznie jak kapsułek z kawą. Napoje mleczne mogą również występować w zestawach (kapsułka z kawą + kapsułka z mlekiem). Żeby sporządzić z niego napój kawowo-mleczny należy użyć obu kapsułek jedna po drugiej. Po zużyciu kapsułki z napojem mlecznym warto przepłukać ekspres przez uruchomienie go bez kapsułki, aby w pełni cieszyć się smakiem i aromatem następnego napoju.
    • Data minimalnej trwałości
      • Czy można używać kapsułki po umieszczonej na opakowaniu dacie minimalnej trwałości?
        Chcemy, aby nasi Klienci cieszyli się pełnym bukietem smaków i aromatów oferowanej kawy. Dlatego też zalecamy spożyć kawę przed upływem daty minimalnej trwałości, którą określa producent (jest to data umieszczona na opakowaniu, przy sformułowaniu „Najlepiej spożyć przed”/ „Best before”). Producenci podając tą datę deklarują, że do tego czasu zakupiony produkt posiada najwyższą jakość. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, a my zdecydujemy się na spożycie, to produkt być może nadal jest dobry, ale zależy to od różnych czynników, m. in. od warunków przechowywania. Decydując się na spożycie produktu po określonym terminie, robimy to wyłącznie na własną odpowiedzialność.
    • Odpowiednie ekspresy do kawy
      • Czy kapsułki można stosować w innych ekspresach niż podane jest to w ich opisie w sklepie i/lub na ich opakowaniach?
        Nie. Oferowane przez nas kapsułki są produkowane do konkretnych systemów ekspresów (patrz Deklaracje producentów). Producenci dopasowali ich konstrukcję do konkretnej budowy urządzeń i systemu parzenia kawy. Do innych ekspresów należy stosować kapsułki do nich dopasowane.
        Czy serwisy producentów mogą odmówić naprawy ekspresu, w którym były używane tzw. „zamienniki”?
        Nie. Producenci nie mogą warunkować prawa do naprawy gwarancyjnej od tego, czy są w nim używane oryginalne materiały eksploatacyjne (kapsułki) czy nie. Serwis producenta może odmówić naprawy sprzętu tylko jeśli został on użyty w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, niezgodnie z przeznaczeniem, lub jest uszkodzony mechanicznie np. z powodu używania nieodpowiednich, niekompatybilnych kapsułek. Poza tym producenci ekspresów i serwisanci nie są w stanie określić jakiego rodzaju kapsułki były używane w ekspresach.
    • Oszczędność wynikająca z kupowania zamienników
      • Ile mogę zaoszczędzić kupując w Kapsulkakawy.pl?
        Jest to uzależnione oczywiście od tego, jakie kapsułki będą używane i ile kaw dziennie pijemy. W przypadku, gdy cena kapsułek zakupionych w naszym sklepie jest przykładowo niższa o 70 gr/szt. w porównaniu z kapsułkami oryginalnymi, to przy użyciu 3 kapsułek dziennie, oszczędność wynosi: dziennie 2,1 zł; tygodniowo 14,7 zł; miesięcznie 58,8 zł i aż ponad 700 zł rocznie. Oszczędność ta wzrośnie w przypadku większej różnicy cenowej (np. przy cenie niższej o 1 zł/szt. od oryginalnych kapsułek, wyniesie ona aż ponad 1000 zł rocznie). A jeszcze więcej oszczędzimy przy regularnych zakupach większych ilości kapsułek dla biur, gastronomii czy po prostu dużych rodzin, korzystając z naszych atrakcyjnych rabatów ilościowych i/lub zapisując się na newsletter.
        W jaki sposób oferujecie tak niskie ceny, czy nie jest to kosztem jakości produktów?

        Kapsułki sprowadzamy w ilościach hurtowych, z pominięciem pośredników - bezpośrednio od producentów. Dzięki temu udaje nam się negocjować tak niskie ceny. Jakość oferowanych przez nas produktów jest dla nas najważniejsza, dlatego przed zamówieniem sami je testujemy i wybieramy najlepsze. Staramy się aby do naszych klientów trafiały tylko wysokiej jakości, świeże i aromatyczne kawy/napoje.

  • NEWSLETTER
    • Zasady korzystania z newslettera
      • Jak mogę zapisać się do newslettera?
        Aby zapisać się do newslettera należy kliknąć zakładkę NEWSLETTER – zgoda i jej wycofanie umieszczoną w górnym prawym rogu naszej strony, nad koszykiem. Dalsze instrukcje znajdą Państwo w tamtym miejscu.
        Jakie są zasady korzystania z newslettera?
        Zasady korzystania z newslettera szczegółowo opisane są w Polityce prywatności, w paragrafie §10 Usługi nieodpłatne.
        Jakie są korzyści z otrzymywania newslettera?
        Zapisując się na nasz newsletter od razu dostają Państwo jednorazowy kod rabatowy na następne zamówienie. Potem drogą mailową lub przez SMS, będą Państwo regularnie otrzymywać aktualne informacje o promocjach i nowościach oraz bardzo korzystne kody rabatowe na każde kolejne zamówienie (system rabatów szczegółowo opisany jest tutaj). Newsletter wysyłamy nie częściej niż 12 razy w roku.
  • SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
    • Zakupy
      • Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?
        W naszym sklepie nie ma potrzeby zakładania konta aby złożyć zamówienie. W tym celu, po wybraniu produktów i przejściu do koszyka, klikamy „Kontynuuj jako gość”.
        Zachęcamy jednak do założenia konta, zajmuje to tylko chwilę, a daje wiele korzyści np. możliwość podglądu historii zamówień, ich edycji, oszczędność czasu na wpisywanie za każdym razem tych samych danych adresowych.
        Jak mogę usunąć swoje konto w sklepie?
        Aby usunąć swoje konto prosimy o przekazanie takiej informacji przez formularz kontaktowy lub na pomoc@kapsulkakawy.pl.
        Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?
        Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, można je anulować bądź zmodyfikować. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że zamówienia złożone do 13, są zwykle wysyłane jeszcze tego samego dnia, dlatego prosimy skontaktować się z nami jak najszybciej. Jeśli po kontakcie z nami okaże się, że zamówienie zostało już wysłane, trzeba będzie dokonać zwrotu lub wymiany (patrz punkt „Zwrot lub wymiana towaru”).
        Anulowanie zamówienia:
        Należy wysłać wiadomość o anulowaniu wysyłki na adres magazyn@pro-logis.waw.pl DW pomoc@kapsulkakawy.pl i/lub zadzwonić pod nr 517 979 293. W tytule maila podajemy numer zamówienia.
        Modyfikacja zamówienia:
        Należy wysłać wiadomość o wstrzymaniu wysyłki oraz zmianach jakie chcemy wprowadzić w zamówieniu na adres magazyn@pro-logis.waw.pl DW pomoc@kapsulkakawy.pl i/lub zadzwonić pod nr
        517 979 293. W tytule maila podajemy numer zamówienia.
        Co zrobić, gdy nie było możliwe zakończenie płatności przez przelewy24 lub eCard po dokonaniu zamówienia?
        W zakładce Płatności znajdują się szczegółowe informacje o tym, co zrobić gdy nie było możliwe zakończenie płatności przez przelewy24 lub eCard po dokonaniu zamówienia.
        Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?
        Każde złożone zamówienie potwierdzane jest automatyczną wiadomością wysłaną na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia na e-mail, prosimy sprawdzić dokładnie swoją pocztę. Zdarza się, że wiadomości trafiają do folderu SPAM lub innego folderu niż główny.
        Jeżeli po przeszukaniu skrzynki, wiadomość od nas nie odnalazła się, prosimy o kontakt na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub tel 517 979 293, wyjaśnimy problem.
    • Faktury i paragony
      • Jak otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?
        Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Aby ją otrzymać należy wybrać taką opcję podczas składania zamówienia. Po wpisaniu danych prosimy upewnić się, że są prawidłowe.
        Faktura VAT zostanie dołączona do przesyłki.
        Jakie informacje podane są na fakturze a jakie na paragonie?
        Na obu tych dokumentach znajdziemy informacje o kupionych produktach, ich nazwy i ceny. Na fakturze VAT dodatkowo umieszczane są dane podmiotu zamawiającego towar.
        Czy mogę zmienić paragon na fakturę, lub fakturę na paragon?
        Tak, mogą Państwo zgłosić chęć zmiany paragonu na fakturę i odwrotnie. W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub tel 517 979 293. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, dokonamy zmiany od razu. Jeśli jednak zamówienia już nie będzie w magazynie, zmiany tej dokonamy drogą elektroniczną, wysyłając fakturę lub paragon na podany przez Państwa adres mailowy.
        Czy mogę otrzymać fakturę proforma?
        Tak, jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę proforma, prosimy o wpisanie takiej prośby w komentarzu do zamówienia. Dodatkowo prosimy o przesłanie jej na adres pomoc@kapsulkakawy.pl.
        W przypadku wystawienia faktury proforma, płatność nie jest automatyczna. Prosimy o przelew tradycyjny i wysłanie nam jego potwierdzenia na adres pomoc@kapsulkakawy.pl.
        Wystawienie faktury proforma jest zasadne tylko w przypadku, kiedy zamówienie jeszcze nie zostało opłacone, ani nie jest zamówieniem płatnym przy odbiorze.
        Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem, ponieważ są na niej błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
        Jeśli otrzymali Państwo fakturę z błędnymi danymi, prosimy o zgłoszenie nam tego faktu jak najszybciej na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub dzwoniąc pod nr 517 979 293. Wystawimy notę korygującą i prześlemy na wskazany adres.
    • Promocje i rabaty
      • Czy zamawiając dużą ilość kapsułek w cenie promocyjnej otrzymam również rabat ilościowy?
        Tak. Standardowo udzielamy rabatów ilościowych niezależnie od tego, co jest w zamówieniu. Wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia, ale również od tego, czy wyrazili Państwo zgodę na newsletter. Zachęcamy do zapoznania się z naszym systemem rabatów, szczegółowo opisanym tutaj.
        W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
        W trakcie składania zamówienia, w okienku „Twoje zakupy”, wpisujemy kod rabatowy i naciskamy przycisk UŻYJ. Opłata za zamówienie zostanie obniżona o wielkość rabatu dopiero po wykonaniu tej czynności. Procentowa wartość rabatu będzie automatycznie dopasowana do wartości zamówienia, a w koszyku wyświetli się brakująca wartość do najbliższego progu rabatowego.
  • DOSTAWA
    • Wysyłka
      • Jakie są opcje dostawy zamówionego towaru?
        Korzystamy z usług firm kurierskich oraz paczkomatów InPost. Korzystanie z dostawy przez paczkomat możliwe jest tylko dla zamówień o wartości do 360 zł. Tabela cen dostaw jest przedstawiona w zakładce Dostawa. Tam też znajduje się mapa dojazdu do naszego magazynu, z którego można odebrać zamówienie osobiście (bez dodatkowej opłaty).
        Czy jest możliwa wysyłka gratis?
        Wysyłka gratis możliwa jest przy zamówieniu przekraczającym 168,99 zł z przedpłatą, niezależnie od tego, czy została wybrana przesyłka kurierska czy paczkomat InPost.
        Jaki jest czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?
        Przesyłka kurierska:
        Zamówienia z przedpłatą opłacone do 14:00 powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym.
        Zamówienia z przedpłatą opłacone po 14:00 w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy i zamówienia za pobraniem, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym.
        Paczkomat:
        Zamówienia opłacone do 13:00 powinny być dostarczone w następnym dniu roboczym. Należy jednak brać pod uwagę sezonowe przekierowania paczek spowodowane przepełnieniem paczkomatów. Czas dostawy może się wtedy wydłużyć.
        Zamówienia opłacone po 13:00 w dzień roboczy lub w dzień wolny od pracy, traktowane są jako złożone w następnym dniu roboczym.
        Co zrobić kiedy są opóźnienia w dostawie?
        W przypadku opóźnień w dostawie prosimy o kontakt z magazynem Pro-Logis kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl - DW: magazyn@pro-logis.waw.pl, ew. z pomoc@kapsulkakawy.pl / 517 979 293.
        Wszystkie dane teleadresowe podane są w zakładce Kontakty.
        Co zrobić kiedy mam problemy z odebraniem paczki z paczkomatu?
        W przypadku jakichkolwiek kłopotów z paczkomatem prosimy o kontakt z firmą Inpost. Szczegółowe informacje o tej formie dostawy znajdą Państwo na stronie https://inpost.pl/pomoc.
        Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
        W paczce oprócz zamówionego towaru, powinien znajdować się paragon fiskalny lub faktura.
    • Odbiór osobisty
      • Czy jest możliwy odbiór osobisty?
        Zamówienia można odebrać osobiście w Warszawie, z magazynu naszego partnera logistycznego Pro-Logis s.c, w dni robocze od 8:00 do 16:00. Odbiór w tym samym dniu, w którym zamówienie zostało opłacone, jest możliwe tylko po kontakcie telefonicznym lub mailowym z Pro-Logis s.c.:
        Magazyn mieści się pod adresem:
        ul. Modlińska 6 (wjazd od ul. Elektronowej 2a),
        03-612 Warszawa - mapa.
        Na Bramie wjazdowej prosimy podać nazwę naszego partnera logistycznego (Pro-Logis).
  • ZWROT I WYMIANA
    • Reklamacja
      • Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?
        Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze towary docierały do Państwa bez pomyłek. Jeśli jednak zdarzyłaby się sytuacja, w której otrzymają Państwo niewłaściwy towar, należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozwiążemy problem.
        2) Pobrać i wypełnić formularz reklamacji dostępny w zakładce „Reklamacje” na dole naszej strony i wysłać go na adres pomoc@kapsulkakawy.pl.
        Jak mam złożyć reklamację, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony?
        Jeśli otrzymają Państwo uszkodzony towar, prosimy o pobranie formularza reklamacji znajdującego się w zakładce „Reklamacje” na dole naszej strony. Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        Następnie, wersję papierową należy przesłać nam razem z towarem, w ciągu 14 dni od zakupu, na adres naszego magazynu:
        Pro-Logis s.c.
        ul. Modlińska 6 (magazyn z wjazdem od ul. Elektronowej 2A)
        03-216 Warszawa
           tel. +48 690 079 794 - godz. 8:00 do 16:00 w dni robocze Rozpatrzymy reklamację i ustosunkujemy się do niej jak najszybciej. Zgodnie z regulaminem mamy na to nie więcej niż 14 dni od jej otrzymania.
        Szczegóły dotyczące reklamacji i rękojmi znajdują się w Regulaminie.
        Czy mogę reklamować kapsułki, jeśli nie pasują do mojego ekspresu?
        Producenci projektują kapsułki tak, by pasowały do każdego z dedykowanych systemów ekspresów. Eksperci testują je na różnego rodzaju ekspresach. My również sprawdzamy ich dopasowanie przed wprowadzeniem marki do sklepu. Mało prawdopodobna jest więc sytuacja, kiedy kapsułki nie pasują.
        W pierwszej kolejności zalecamy zatem sprawdzenie, czy zakupione kapsułki na pewno są dedykowane systemowi, który posiadamy. Informacja o tym, z jakim systemem ekspresów są kompatybilne, znajduje się na opakowaniu.
        Jeśli nastąpiła pomyłka prosimy postępować zgodnie z procedurą wymiany (patrz punkt „Zwrot lub wymiana towaru”). Należy przy tym pamiętać, że zwrócić/wymienić można tylko nieodpakowane pudełka lub torebki.
        Jeśli natomiast kapsułki są do odpowiedniego systemu i nie pasują, prosimy o kontakt mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl lub telefoniczny 517 979 293. Pomożemy rozwiązać problem.
    • Zwrot lub wymiana towaru
      • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony przeze mnie towar bez podania przyczyny?
        Tak, w przypadku zakupów internetowych Konsument (ale nie firma) może zwrócić lub wymienić towar bez podania przyczyny.
        Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu lub wymiany jako osoba prywatna, prosimy postępować jak w punkcie „W jaki sposób mogę zwrócić towar?” lub „W jaki sposób mogę wymienić towar?”.
        Mają na to Państwo 14 dni od momentu otrzymania od nas towaru. Szczegóły dotyczące zwrotu i wymiany znajdują się również w Regulaminie.
        Czy mogę zwrócić odpakowany produkt?
        Towary, które sprzedajemy są produktami spożywczymi i po otwarciu nie podlegają odstąpieniu od umowy ze względów higienicznych i ochrony zdrowia (patrz Regulamin).
        W jaki sposób mogę zwrócić towar?
        Jeżeli zakupiony przez Państwa towar nie został odpakowany z oryginalnego pudełka, można go zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozpoczniemy proces zwrotu.
        2) Pobrać formularz odstąpienia od umowy, dostępny w zakładce „Odstąpienie od umowy” na dole naszej strony.
        3) Wypełniony formularz przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        4) Wersję papierową formularza wraz z towarem przesłać na adres naszego magazynu:
        Pro-Logis s.c.,
        ul. Modlińska 6 (wjazd od ul. Elektronowej 2A),
        03-216 Warszawa.
        5) Po odebraniu przesyłki, dokonamy zwrotu pieniędzy, odpowiednio do formy płatności jaką Państwo wybrali w czasie realizacji zamówienia. W przypadku wybranej przesyłki za pobraniem, pieniądze zwrócimy przelewem na wskazane przez Państwa konto lub w inny wybrany sposób.
        Jeśli posiadają Państwo paragon lub fakturę, prosimy o dołączenie ich lub ich kopii do przesyłki. Znacznie ułatwi to i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.
        W jaki sposób mogę wymienić towar?
        Jeżeli zakupiony przez Państwa towar nie został odpakowany z oryginalnego pudełka, można go wymienić w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. W tym celu należy:
        1) Skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie - pomoc@kapsulkakawy.pl, 517 979 293 - sprawdzimy zamówienie i rozpoczniemy proces wymiany.
        2) Pobrać formularz odstąpienia od umowy, dostępny w zakładce „Odstąpienie od umowy” na dole naszej strony.
        3) Wypełniony formularz przesłać na adres mailowy pomoc@kapsulkakawy.pl.
        4) Złożyć i opłacić zamówienie na właściwe produkty na stronie sklepu kapsulkakawy.pl, wybierając kuriera jako opcję dostawy.
        5) W momencie otrzymania od nas kolejnej przesyłki, przekazać kurierowi poprzednie zamówienie wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
        Jeśli posiadają Państwo paragon lub fakturę, prosimy o dołączenie ich lub ich kopii do przesyłki. Znacznie ułatwi to i przyspieszy proces odstąpienia od umowy.
        W jaki sposób i w jakim terminie zwracane są pieniądze za odesłany towar?
        Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym koszt dostawy towaru, zwracamy zgodnie z formą płatności jaką Państwo wybrali w czasie realizacji zamówienia.
        W przypadku przelewu internetowego, zwrot jest na Państwa konto.
        W przypadku przesyłki za pobraniem, pieniądze zwracamy przelewem na wskazane przez Państwa konto lub w inny wybrany sposób.
        Zwrot pieniędzy powinien nastąpić do 14 dni od otrzymania dokumentu odstąpienia od umowy lub 14 dni od momentu otrzymania zwracanych produktów w przypadku reklamacji.
        Staramy się jednak robić to jak najszybciej. Wyjątkiem może być sytuacja, w której nie otrzymaliśmy od Państwa z powrotem towaru lub potwierdzenia jego wysłania. Szczegóły dotyczące zwrotu pieniędzy znajdują się również w Regulaminie.


Ciekawostki

Jakie są włoskie kawy i jak się je pije wg polskiego przewodnika po Wiecznym Mieście (Rzymie).

Restauracje i bary gdzie dobrze zjesz i wypijesz wspaniałą kawę w Rzymie wg polskiego przewodnika po Wiecznym Mieście (Rzymie).

¹Kapsułki do ekspresów typu Nespresso Professional (Pro)* są o innym kształcie (małe poduszeczki) niż do wszystkich innych typów ekspresów Nespresso (patrz https://www.nespresso.com/pro/pl/pl/home).
⁺Koszt połączenia wg taryfy operatora.
°Kapsułki oferowane w naszym sklepie są kompatybilne ze wszystkimi typami ekspresów Nespresso* z wyjątkiem typu Nespresso Professional (Pro)*, które są produkowane głównie dla biur i gastronomii i które wymagają małych saszetek o zupełnie innym kształcie i wymiarach niż kapsułki oferowane w naszym sklepie (patrz https://www.nespresso.com/pro/pl/pl/home).
*Znaki towarowe umieszczone na stronie internetowej kapsulkakawy.pl zostały użyte wyłącznie w celu poinformowania konsumentów o właściwościach produktów oferowanych przez MJK Spektrus Sp. z o.o. Należą one do ich właścicieli, a MJK Spektrus Sp. z o.o. nie jest ani pośrednio ani bezpośrednio powiązana z właścicielami wymienionych znaków towarowych.
**Mniejsze ceny po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji marketingowych (rabaty do 20%). Ceny podane są z maksymalnym standardowym rabatem bez wyrażenia tej zgody (12% - patrz Rabaty).
UWAGA: Ze wszystkich mieszanek kaw klasycznych w kapsułkach można zrobić kawę czarną o każdej wielkości (ristretto (skoncentrowana), standardowe espresso, lungo (długą) lub americano) dodając mniej lub więcej wody, jak i inne napoje kawowe z naturalnym lub roślinnym mlekiem.
CAFFITALY*/TCHIBO CAFISSIMO*
 
NESCAFE DOLCE GUSTO*
 
NESPRESSO°*
 
COLD BREW COFFEE
Regulamin
Polityka prywatności
Potwierdzenie stałych
obowiązków informacyjnych
Odstąpienia od umowy
Reklamacje
Deklaracje producentów
Kontakty
Copyright © 2019 kapsulkakawy.pl