Sposoby płatności

 

Banki i karty obsługiwane przez Przelewy24

Logotypy banków i kart za pośrednictwem których można zapłacić za zmówienia są podane na http://www.przelewy24.pl/demo/demo.php (demo Przelewy24).

Przekazy tradycyjne

W przypadku wyboru tradycyjnego przekazu za pośrednictwem Przelewy24, prosimy o przesłanie na adres pomoc@kapsulkakawy.pl, informacji o przewidywanej dacie płatności (nie dłużej niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia).

Tradycyjny przekaz oferowany przez Przelewy24 może być pomocny dla Klientów, którzy nie chcą używać kart do zapłaty lub ich banki, z których chcą dokonać przelewu nie są obsługiwane przez Przelewy24 (patrz powyżej).

Niestety nasz sklep otrzymuje potwierdzenie zapłaty z opóźnieniem w przypadku przekazu tradycyjnego oferowanego przez Przelewy24. To opóźnienie jest zwykle do 2 godzin od momentu, kiedy zapłata za zamówienie pojawi się na koncie wskazanym przez Przelewy24. Jednak w pewnych sytuacjach, może ono wynosić nawet 1 do 3 dni, opóźniając również wysyłki zamówień przez sklep lub ich przygotowanie do odbioru osobistego. Szczegółową informację o tym opóźnieniu i ogólnie przekazach tradycyjnych oferowanych przez Przelewy24 można znaleźć po naciśnięciu „Przekaz tradycyjny” w części „Inne” na http://www.przelewy24.pl/demo/demo.php. W przypadku wątpliwości, prosimy o bezpośredni kontakt z Przelewy24 (patrz Kontakty).

Zapłata za zamówienie wysyłane do osoby innej niż płacący

Przelewy24 umożliwiają zapłatę za zamówienie wysyłane do osoby innej niż zamawiający/płacący. W automatycznym mailowym potwierdzeniu płatności z Przelewy24, jako osoba płacąca jest jednak błędnie podawane imię i nazwisko osoby do której wysyłane jest zamówienie – przepraszamy za tą nieścisłość w imieniu Przelewy24.

Potwierdzenie płatności

Na koniec procesu płatności automatycznie potwierdzane jest pozytywne zakończenie transakcji na stronie naszego sklepu. Przelewy24 automatycznie wysyłają maile do klientów z potwierdzeniem płatności. 

 


 
Jeżeli pojawiłby się problem z zakończeniem płatności poprzez Przelewy24, prosimy o zastosowanie się do 1 z 3 punktów wymienionych poniżej, wg Państwa preferencji:
  1. ponowne zamówienie produktów - należy powtórzyć procedurę zamówienia i przesłać maila z prośbą o skasowanie poprzedniego niezapłaconego zamówienia na pomoc@kapsulkakawy.pl,
  2. przesłanie opłaty za zamówienie w ciągu 2 dni roboczych od powstałego problemu na nasze konto
    03 2490 0005 0000 4600 7195 9143 (Alior Bank) należące do
    MJK Spektrus Sp. z o.o. (właściciel sklepu kapsulkakawy.pl - patrz O naszym sklepie), podając nr zamówienia w tytule przelewu i koniecznie przesyłając potwierdzenie zapłaty na adres pomoc@kapsulkakawy.pl lub
  3. kliknięcie w link wysyłany na adres e-mail podany przez Państwa w formularzu przy realizacji płatności.
Problemy z zakończeniem płatności poprzez Przelewy24 mogą być spowodowane np.:
  •    problemem technicznym w Przelewy24 i/lub
  •    chwilowym brakiem dostępu do Internetu, do serwisu przelewów w banku czy do serwisu płatności kartą
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium