chwilowym brakiem dostępu do Internetu, do serwisu przelewów w banku czy do serwisu płatności kartą.
Jeżeli pojawiłby się problem z zakończeniem płatności poprzez ten serwis, prosimy o zastosowanie się do 1 z 3 punktów wymienionych poniżej, wg Państwa preferencji:
1) ponowne zamówienie produktów - należy powtórzyć procedurę zamówienia i przesłać maila z prośbą o skasowanie poprzedniego niezapłaconego zamówienia na pomoc@kapsulkakawy.pl,
2) przesłanie opłaty za zamówienie i dostawę w ciągu 2 dni roboczych od powstałego problemu na nasze konto 03 2490 0005 0000 4600 7195 9143 (Alior Bank) należące do MJK Spektrus Sp. z o.o. (właściciel sklepu kapsulkakawy.pl - patrz dół strony „O nas”), podając nr zamówienia w tytule przelewu i koniecznie przesyłając potwierdzenie zapłaty na pomoc@kapsulkakawy.pl lub
3) kliknięcie w link wysyłany na adres e-mail podany przez Państwa w formularzu przy realizacji płatności.
Formy płatności
Platforma Przelewy24 drugi raz z rzędu uhonorowana została statuetką EKOMERS w kategorii Operator Płatności. Nagroda ta została przyznana 9 listopada 2016 na gali podsumowującej X edycję Targów eHandlu w Warszawie. Nagroda jest szczególnie ważna, ponieważ o jej przyznaniu zdecydowała zarówno ocena jury, jak i liczba głosów uzyskanych w głosowaniu internetowym.
Banki i karty obsługiwane przez Przelewy24
Przelewy24 - Logotypy banków i kart za pośrednictwem których można zapłacić za zmówienia są podane na http://www.przelewy24.pl/demo/demo.php (demo Przelewy24).
Przekazy tradycyjne
W przypadku wyboru tradycyjnego przekazu za pośrednictwem Przelewy24, prosimy o przeslanie, na pomoc@kapsulkakawy.pl, informacji o przewidywanej dacie płatności (nie dłużej niż 2 dni robocze od daty zamówienia).
Tradycyjny przekaz oferowany przez Przelewy24 może być pomocny dla Klientów, którzy nie chcą używać kart do zapłaty lub ich banki, z których chcą dokonać przelewu nie są obsługiwane przez Przelewy24 (patrz powyżej).
Niestety, nasz sklep otrzymuje potwierdzenie zapłaty z opóźnieniem w przypadku przekazu tradycyjnego oferowanego przez Przelewy24. To opóźnienie jest zwykle do 2 godzin od momentu, kiedy zapłata za zamówienie pojawi się na koncie wskazanym przez Przelewy24. Jednak w pewnych sytuacjach, może ono wynosić nawet 1 do 3 dni, opóźniając również wysyłki zamówień przez sklep lub ich przygotowanie do odbioru osobistego. Szczegółową informację o tym opóźnieniu i ogólnie przekazach tradycyjnych oferowanych przez Przelewy24 można znaleźć po naciśnięciu „Przekaz tradycyjny” w części „Karty i inne” na dole http://www.przelewy24.pl/demo/demo.php. W przypadku wątpliwości, prosimy o bezpośredni kontakt z Przelewy24 (patrz Kontakty).
Zapłata za zamówienie wysyłane do osoby innej niż płacący
Przelewy24 umożliwiają zapłatę za zamówienie wysyłane do osoby innej niż zamawiający/płacący. W automatycznym mailowym potwierdzeniu płatności z Przelewy24, jako osoba płacąca jest jednak błędnie podawane imię i nazwisko osoby do której wysyłane jest zamówienie – przepraszamy za tą nieścisłość w imieniu Przelewy24.
Potwierdzenie płatności
Na koniec procesu płatności automatycznie potwierdzane jest pozytywne zakończenie transakcji na stronie naszego sklepu. Przelewy24 automatycznie wysyłają maile do klientów z potwierdzeniem płatności.
UWAGA: Ze wszystkich mieszanek kaw klasycznych w kapsułkach można zrobić kawę czarną każdej wielkości, włączając lungo oraz napoje kawowo-mleczne (patrz Pomoc).
*Znaki towarowe umieszczone na stronie internetowej kapsulkakawy.pl zostały użyte wyłącznie w celu poinformowania konsumentów o właściwościach produktów oferowanych przez MJK Spektrus Sp. z o.o. Należą one do ich właścicieli, a MJK Spektrus Sp. z o.o. nie jest ani pośrednio ani bezpośrednio powiązana z właścicielami wymienionych znaków towarowych.
**Niższe ceny po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji marketingowych (rabaty do 20%). Ceny podane są z maksymalnym standardowym rabatem bez wyrażenia tej zgody (12% - patrz Rabaty).