Kontakty

Przed kontaktem, prosimy sprawdzić, czy nie ma potrzebnych informacji w zakładce Częste pytania.

 

SKLEP

 


 

Pomoc w wyborze produktów i składaniu zamówień ◦ Modyfikacja złożonych zamówień ◦ Paragony i faktury ◦ Odstąpienia od umowy ◦ Reklamacje

pomoc@kapsulkakawy.pl
+48 517 979 293⁺ - godz. 9:00 - 18:00 w dni robocze

Sugestie, zażalenia i inne uwagi dotyczące sklepu

Prezes Zarządu firmy prowadzącej sklep (MJK Spektrus Sp. z o.o.):
info@kapsulkakawy.pl
+48 880 020 111⁺ - godz. 9:30 - 20:00 w dni robocze i soboty

 

MAGAZYN

 


 

Anulowanie lub wstrzymanie wysyłki ◦ Zmiana adresu dostawy

Informację o anulowaniu lub wstrzymaniu wysyłki, jak i zmianie adresu dostawy, należy jak najszybciej zgłosić do magazynu i/lub sklepu (patrz powyżej):
kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl DW: pomoc@kapsulkakawy.pl
+48 576 455 000⁺ - godz. 8:00 - 16:00 w dni robocze

Szczegóły dotyczące anulowania i modyfikacji zamówień -> Częste pytania.

 

Odbiór osobisty ◦ Zwrot zamówień

Opłacone zamówienie, złożone w naszym sklepie, można odebrać w magazynie naszego partnera logistycznego Pro-Logis, od 8:00 do 16:00 w dni robocze (nawet w tym samym dniu, w którym zamówienie zostało opłacone, po kontakcie telefonicznym lub mailowym z magazynem Pro-Logis, pod warunkiem zaksięgowania płatności do godz. 13:00).
+48 576 455 000⁺ - godz. 8:00 - 16:00 w dni robocze
kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl DW: pomoc@kapsulkakawy.pl

Adres
PRO-LOGIS Sp. z o.o. Sp. k.
Hillwood Warszawa Targówek

ul. Piotra Bardowskiego 10
03-888 Warszawa

Na adres magazynu prosimy również odsyłać zwracane towary, zarówno z odstąpienia od umowy, jak i reklamacji. Szczegóły dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji -> Częste pytania.

FIRMA PROWADZĄCA SKLEP 

 


 

Właścicielem sklepu internetowego KapsulkaKawy.pl jest firma MJK Spektrus Sp. z o.o. zarejestrowana pod adresem:

ul. Świętokrzyska 30 lok. 63
00-116 Warszawa

(Patrz również dane kontaktowe Prezesa Zarządu MJK Spektrus Sp. z o.o. powyżej i zakładka O naszym sklepie.)

Adres tylko do korespondencji listowej, prosimy nie kierować tam zwrotów produktów ani zgłaszać się po odbiór zamówień.

 

PACZKOMATY i KURIERZY


 

Śledzenie paczki ◦ Problemy z dostawą ◦ Zmiana terminu lub adresu dostaw

Po przekazaniu przez nas przesyłki do wybranej firmy kurierskiej, firmy te wysyłają do klientów drogą mailową lub SMSową informacje o przesyłce z danymi kontaktowymi oraz linkami do śledzenia paczki i zmiany adresu dostawy. Na wypadek nieotrzymania tych informacji, podajemy dane kontaktowe do firm kurierskich obsługujących nasz sklep:

Paczkomaty InPost
Śledzenie paczek - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Formularz kontaktowy - https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Infolinia +48 722 444 000⁺ i +48 746 600 000⁺ od 7:00 do 22:00 w dni robocze, od 8:00 do 20:00 w soboty, od 8:00 do 16:00 w Święta

DPD - zwykle używany
Śledzenie paczek - https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Obsługa klienta - https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Dzial-obslugi-klienta
+48 801 400 373⁺ od. 8:00 do 20:00 w dni robocze i soboty
+48 22 577 55 55⁺ od 8:00 do14:00 w dni robocze i soboty

GLS - zwykle nieużywany
Śledzenie paczek - https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Formularz kontaktowy - https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt
Infolinia +48 46 814 82 20

FedEx - zwykle nieużywany
Śledzenie paczek - https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do
Formularz kontaktowy - https://www.fedex.com/pl/domestic-services/contact/writefedex.html
Obsługa klienta +48 801 002 800⁺ (dla tel. komórkowych) i +48 222 118 000⁺ (dla tel. stacjonarnych) od 8:00 do 18:00 w dni robocze

OPERATORZY PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH

 


przelewy24
Formularz kontaktowy - https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja
Reklamacja transakcji - serwis@przelewy24.pl
+48 61 642 93 44⁺ od 8:00 do 24:00 codziennie

Szczegóły –> Sposoby płatności.

 

 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium