
Przed kontaktem, prosimy sprawdzić, czy nie ma potrzebnych informacji w zakładce Częste pytania.
SKLEP | ![]() |
Pomoc w wyborze produktów i składaniu zamówień ◦ Modyfikacja złożonych zamówień ◦ Paragony i faktury ◦ Odstąpienia od umowy ◦ Reklamacje
pomoc@kapsulkakawy.pl
+48 517 979 293⁺ - godz. 9:00 - 18:00 w dni robocze
Sugestie, zażalenia i inne uwagi dotyczące sklepu
Prezes Zarządu firmy prowadzącej sklep (MJK Spektrus Sp. z o.o.):
info@kapsulkakawy.pl
+48 880 020 111⁺ - godz. 9:30 - 20:00 w dni robocze i soboty
MAGAZYN | ![]() |
Anulowanie lub wstrzymanie wysyłki ◦ Zmiana adresu dostawy
Informację o anulowaniu lub wstrzymaniu wysyłki, jak i zmianie adresu dostawy, należy jak najszybciej zgłosić do magazynu i/lub sklepu (patrz powyżej):
kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl DW: pomoc@kapsulkakawy.pl
+48 576 455 000⁺ - godz. 8:00 - 16:00 w dni robocze
Szczegóły dotyczące anulowania i modyfikacji zamówień -> Częste pytania.
Odbiór osobisty ◦ Zwrot zamówień
Opłacone zamówienie, złożone w naszym sklepie, można odebrać w magazynie naszego partnera logistycznego Pro-Logis, od 8:00 do 16:00 w dni robocze (nawet w tym samym dniu, w którym zamówienie zostało opłacone, po kontakcie telefonicznym lub mailowym z magazynem Pro-Logis, pod warunkiem zaksięgowania płatności do godz. 13:00).
+48 576 455 000⁺ - godz. 8:00 - 16:00 w dni robocze
kapsulka-wysylki@pro-logis.waw.pl DW: pomoc@kapsulkakawy.pl
Adres
PRO-LOGIS Sp. z o.o. Sp. k.
Hillwood Warszawa Targówek
ul. Piotra Bardowskiego 10
03-888 Warszawa
Na adres magazynu prosimy również odsyłać zwracane towary, zarówno z odstąpienia od umowy, jak i reklamacji. Szczegóły dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji -> Częste pytania.
FIRMA PROWADZĄCA SKLEP
Właścicielem sklepu internetowego KapsulkaKawy.pl jest firma MJK Spektrus Sp. z o.o. zarejestrowana pod adresem:
ul. Świętokrzyska 30 lok. 63
00-116 Warszawa
(Patrz również dane kontaktowe Prezesa Zarządu MJK Spektrus Sp. z o.o. powyżej i zakładka O naszym sklepie.)
Adres tylko do korespondencji listowej, prosimy nie kierować tam zwrotów produktów ani zgłaszać się po odbiór zamówień.
PACZKOMATY i KURIERZY
Śledzenie paczki ◦ Problemy z dostawą ◦ Zmiana terminu lub adresu dostaw
Po przekazaniu przez nas przesyłki do wybranej firmy kurierskiej, firmy te wysyłają do klientów drogą mailową lub SMSową informacje o przesyłce z danymi kontaktowymi oraz linkami do śledzenia paczki i zmiany adresu dostawy. Na wypadek nieotrzymania tych informacji, podajemy dane kontaktowe do firm kurierskich obsługujących nasz sklep.
ORLEN Paczka
Śledzenie paczek - https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
E-mail - usluga@orlenpaczka.pl
Infolinia + 48 22 33 33 999⁺ od 7:00 do 20:00 w dni robocze
Paczkomaty InPost
Śledzenie paczek - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Formularz kontaktowy - https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
Infolinia +48 722 444 000⁺ i +48 746 600 000⁺ od 7:00 do 22:00 w dni robocze, od 8:00 do 20:00 w soboty, od 8:00 do 16:00 w Święta
DPD - zwykle używany
Śledzenie paczek - https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Obsługa klienta - https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Dzial-obslugi-klienta
+48 801 400 373⁺ od. 8:00 do 20:00 w dni robocze i soboty
+48 22 577 55 55⁺ od 8:00 do14:00 w dni robocze i soboty
GLS - zwykle nieużywany
Śledzenie paczek - https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
Formularz kontaktowy - https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt
Infolinia +48 46 814 82 20
FedEx - zwykle nieużywany
Śledzenie paczek - https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do
Formularz kontaktowy - https://www.fedex.com/pl/domestic-services/contact/writefedex.html
Obsługa klienta +48 801 002 800⁺ (dla tel. komórkowych) i +48 222 118 000⁺ (dla tel. stacjonarnych) od 8:00 do 18:00 w dni robocze
OPERATORZY PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH
przelewy24
Formularz kontaktowy - https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja
Reklamacja transakcji - serwis@przelewy24.pl
+48 61 642 93 44⁺ od 8:00 do 24:00 codziennie
Szczegóły –> Sposoby płatności.
Formularz kontaktowy