Reklamacje

 

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia przebiegały bez zarzutu. Jeśli jednak otrzymasz niewłaściwe zamówienie lub uszkodzony / wadliwy towar, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem mamy nie więcej niż 14 dni na jej rozpatrzenie, lecz zazwyczaj robimy to od razu po jej otrzymaniu.

Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami mailowo pomoc@kapsulkakawy.pl lub telefonicznie +48 517 979 293+, a następnie pobierz formularz Reklamacji i postępuj zgonie z instrukcją w nim zawartą.

 

  

Szczegóły dotyczące reklamacji i rękojmi znajdują się w Regulaminie.
 
Jeśli chcesz zwrócić prawidłowo dostarczony, nieuszkodzony towar, przejdź do Odstąpienia od umowy.
 

    

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl