Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze zamówienia przebiegały bez zarzutu. Jeśli jednak otrzymasz niewłaściwe zamówienie lub uszkodzony / wadliwy towar, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Zgodnie z regulaminem mamy nie więcej niż 14 dni na jej rozpatrzenie, lecz zazwyczaj robimy to od razu po jej otrzymaniu.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami mailowo pomoc@kapsulkakawy.pl lub telefonicznie +48 517 979 293+, a następnie pobierz formularz Reklamacji i postępuj zgonie z instrukcją w nim zawartą.
Szczegóły dotyczące reklamacji i rękojmi znajdują się w Regulaminie.
Jeśli chcesz zwrócić prawidłowo dostarczony, nieuszkodzony towar, przejdź do Odstąpienia od umowy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.